RSS header - this is hidden

Sammen om kontorportal

Skrevet av Marianne Johannessen Dato: 24.sep.2018

 

Til vanlig er de konkurrenter. Nå samarbeider de om å få flere bedrifter til å etablere seg i Drammen.

Næringslivet i byen har blitt kjent for å samarbeide om å vise frem Drammen som en attraktiv by for mennesker og bedrifter. Nå gjør de det igjen. Åtte eiendomsutviklere og tre næringsmeglere går sammen om å vise frem det beste byen har å by på av kontorlokaler.

DrammenWorks-kontorlokaler-632x400

Foto: Simen Falck.

Viser krefter

De har samlet sine beste ledige lokaler i én portal her. Denne siden annonseres det nå bredt ut til beslutningstakere på det sentrale Østlandet, hovedsakelig i Akershus og Oslo.

– Nå samler vi krefter og viser frem noe av det beste byen har å by på av tilgjengelige og attraktive kontorlokaler. Her får man flunkende nye og høyteknologiske lokaler i gangavstand fra toget eller rett ved E18, for en betydelig lavere pris enn i Oslo, sier prosjektleder for Næringsvekst 2020 Cecilie Brunsell.

Får øynene opp

Bransjen har som mål å vise frem Drammen som en enkel og hyggelig by å ferdes og jobbe i. Det er korte avstander, gode kommunikasjonsmidler, et yrende næringsliv, flotte boligområder og nærhet til både marka og fjorden.

Brunsell tror bedrifter utenfor byen legger merke til det tette samarbeidet i Drammen og får øynene opp for fordelene ved å etablerer kontorer i byen.

Partnerne som deltar i kampanjen er eiendomsutviklerne Brække, Entra, Holtefjell, Oxer, Ticon, Union, Vestaksen, Papirbredden og Bane NOR Eiendom. I tillegg deltar næringsmeglerne Buskerud Næringsmegling, Eiendomssenteret og Malling og Co.

Er du nysgjerrig på de ledige kontorlokalene, eller ønsker du å følge kampanjen? 
Besøk portalsiden her!

Petter W. Berger

Eller ta kontakt med megler:
Petter Warloff Berger
Mobil: +47 934 81 725
E-post: pwb@malling.no

 

 

 

Kategori: Nyheter og presseklipp, Tips og råd for leie av næringseiendom

SKREVET AV


Marianne Johannessen

Marianne har jobbet som markedssjef i Malling & Co siden 2010. Hun er glødende opptatt av merkevarebygging basert på samspillet mellom markedsføring, CRM og ny teknologi. Marianne har over 15 års erfaring med markedsføring av næringseiendom men er utdannet profesjonell dykker og er verdens første kvinnelige metningsdykker. Når hun ikke tenker på markedsføring, er hun engasjert i byutvikling, ny teknologi og kultur.