RSS header - this is hidden

Nytt utleiemagasin

Skrevet av Marianne Johannessen Dato: 16.mai.2019

I denne utgaven av mPaper finner du de mest spennende lokalene til leie på markedet. Malling & Co har en portefølje på til sammen 350 000 kvadratmeter til leie, og kan dekke enhver leietakers fremtidige behov. 

To ganger i året presenterer vi hele vår utleie portefølje i vårt utleiemagasin; Mpaper.

Malling_Mpaper_1070x300

Les mPaper for vår/sommer 2019 her. 

Den nye møteplassen

Et av prosjekt som vies særlig oppmerksomhet i denne utgaven er Tullinkvartalet, sentralt plassert et steinkast fra Karl Johan. Her bygger Entra Eiendom høykvalitets kontorbygg med fleksible og fremtidsrettede løsninger som vil øke interessen for området betraktelig.

I Tullinkvartalets bakgård skapes det et bygulv som vil gjøre bydelen til en unik attraksjon. Med lys inspirert av norsk natur, elver og nordlyset som følger deg gjennom passasjene.
Spennende restauranter, kaféer, møtesteder og ikke minst et kulturhus i kjernen av kvartalet skal gjøre dette til et attraktivt sted å være.

Fasadeillustrasjon fjerntstående

Sørg for å ikke havne bakpå

Jo større virksomheten er – jo tidligere bør man begynne prosessen med å finne nye lokaler. En virksomhet med behov for 1-3 000 kvadratmeter bør gjerne begynne å vurdere sine muligheter to år før en eventuell flytting. Ved behov for enda større lokaler anbefaler vi å begynne prosessen allerede tre år i forkant. Da har man muligheten til å vurdere både nybygg og brukte lokaler. Og ikke minst, å få disse tilpasset deres spesifikke behov.

Med 350 000 kvadratmeter tilgjengelige lokaler i porteføljen, alt fra kontor til lager og butikklokaler, har vi noe som passer enhver type virksomhets behov, uavhengig av krav til skreddersøm, beliggenhet, størrelse, utforming, fellesfasiliteter, pris med mer.

Les mPaper for vår/sommer 2019 her. 

 

Kategori: Tips og råd for leie av næringseiendom

SKREVET AV


Marianne Johannessen

Marianne har jobbet som markedssjef i Malling & Co siden 2010. Hun er glødende opptatt av merkevarebygging basert på samspillet mellom markedsføring, CRM og ny teknologi. Marianne har over 15 års erfaring med markedsføring av næringseiendom men er utdannet profesjonell dykker og er verdens første kvinnelige metningsdykker. Når hun ikke tenker på markedsføring, er hun engasjert i byutvikling, ny teknologi og kultur.